petek, 1. november 2013

Najin album

Že spomladi sem ugotovila, da imam na računalniku, po različnih albumih in kar tako veliko najinih fotografij. Za te fotografije se včasih ne spomnim točno, kaj je že na njej, kaj šele, da bi vedela, kdaj točno je bila posneta. Zato sem se odločila, da nama izdelam najin scrapbook album. Začela sem z izdelavo albuma in še zdaj vneto iščem fotografije, da jih bova imela čim več.

Pri vsakem dogodku zapišem datum, kakšne pomembne podatke, imena ...

Za osnovo albuma sem vzela 270 gramski papir različnih barv, ki ga narežem na 22,7 cm x 30 cm. To je nekako največja velikost papirja, ki jo še lahko vložim v fascikel (registrator, mapo). Izdelane scrapbook strani shranjujem v fasciklu. To mi omogoča, da albuma ne delam v kronološkem zaporedju, ampak fotografije po vrstnem redu uredim kasneje.

Moje scrapbook strani niso tako zelo okrašene, kot so ponavadi danes tiste, katerih slike lahko najdemo na internetu. V glavnem so bolj preproste, malo scrapbook papirja s kakšnim trakcem, črkami in drobnimi dodatki (gumbi, različni leseni dodatki, izsekani ali izrezani papirnati dodatki).

Bolj mi je pomembno to, da je ta album res nekakšen pregled vsega tega, kar vse sva že videla in doživela skupaj in da ga bova še večkrat lahko vzela v roke;).

  
Tako pa izgledata dve strani iz najinega albuma.

Ni komentarjev:

Objavite komentar