četrtek, 3. april 2014

Izdelava slike za mamo

Odločila sem se, da je potrebno za materinski dan izdelati nekaj posebnega, nekaj takega, kar bo zelo lepo, hkrati pa bodo z lahkoto izdelali vsi učenci in s tem razveselili mamo.

Pri ideji sem si malo pomagala z naslednjima spletnima stranema, s tem da sem se odločila, da bomo mi izdelali sliko.
Simpatična voščilnica iz papirčkov za mafine
Mothers day kids craft


Material in pripomočki za izdelavo slike za mamo

- različne papirčke za muffine
- zelen papir za liste in stebla
- bel trši papir za sliko
- barvni papir za okvir
- škarje
- lepilo
- svinčnik
- barvice
- različni dodatki po izbiri (gumbki, pisane perlice ...)


Učencem sem naredila vzorčni primer, tako da so videli, kaj bomo delali.
Sami so si lahko izbrali ves material. Omejila sem jim samo to, da lahko naredijo največ tri rožice. Razlog je v tem, ker bi jih več težko spravili na papir. Drugače pa je do izraza prišla otroška ustvarjalnost. Če so želeli, so lahko kaj tudi narisali, pobarvali, sami so si izbrali barvo ozadja, razpored na papirju, število papirčkov pri posamezni rožici ...

Potek izdelave

1. Na prvo stran smo naredili rožice s pomočjo papirčkov za muffine.




2. Na zadnjo stran pa smo napisali sporočilo za mamo in datum.
Sporočilo za mamo smo napisali na obris dlani, ki smo ga prilepili na zadnjo stran.
Vsak učenec je s pomočjo sošolcev obrisal svojo dlan. Nato jo je izrezal in na dlan napisal sporočilo. Na tablo sem zapisala prvi del sporočila, oni pa so ga dokončali.

Draga mami!
Rad(a) te imam, ker ____________.
                                    Podpis otroka



3. Na koncu, ko je bilo že vse sestavljeno in narejeno, smo še okrasne dodatke.
Učenci so so dodatke ogledali, po tem pa so povedali, kaj si želijo. Skupaj smo jih nalepili.

Ni komentarjev:

Objavite komentar