petek, 27. junij 2014

Scrapbooking album za poročno darilo

Prijateljica iz otroštva in njen fant sta napovedala svojo proko. Seveda brez kakšnega ustvarjalnega darila ne gre. Odločila sem se za scrapbooking album in voščilnico.

Ko sem izdelovala album, sem se naučila uporabljati še robno štanco, nad katero sem navdušena. Do sedaj mi ni bilo čisto jasno, kako je treba delati z njo, zdaj mi je pa uspelo. Mislim, da videz "čipke" album zelo lepo popestri in ga naredi bolj poročnega.

Pri izdelavi albuma sem uporabila papir First Edition Blanc Canvas v velikosti 20 x 20 cm. Album ima 25 listov. Nekateri listi so navadni, nekateri imajo zavihke, nekateri pa žepke. Dodatno sem album okrasila s trakovi bisernega papirja bele barve, ki sem jih obrobila z robno štanco. Na sredino teh papirnatih trakov sem prilepila še 3 mm satenast trak bele barve.

Prva stran scrapbooking albuma


Zavihki, na katere se lahko prilepi dodatne fotografije ali napiše besedilo


V žepke pa sem dala dodatne liste belega tršega papirja, za besedilo, fotografije 
ali kakšne druge spominke 


Še nekaj primerov strani







 

Ni komentarjev:

Objavite komentar