sobota, 15. november 2014

Jesenski (rimski) venček

Na internetu sem našla zelo zanimivo idejo za izdelavo jesenskega venčka. Glede na izkušnjo, ki sem jo imela z izdelavo projekta otroci sveta, sem se odločila, da bo razred naredil en skupen velik venček.
Na 80 g bel papir sem sprintala oblike listov, ki sem jih našla na isti spletni strani.

Various leaf shapes 

Učenci zelo radi barvajo, strižejo in lepijo, če je izdelek hitro narejen in če na koncu lepo izgleda. Venček so izdelali z velikim veseljem.

Izdelava venčka



 
Končni izdelek


Ko smo venček že obesili na vrata, je postal všeč še učencem sosednjega razreda. Prosili so nas za dovoljenje, če lahko še oni izdelajo enakega.
Eni so ga naredili samo v zeleni barvi, da je bolj rimski, drugi pa so prav tako naredili pisanega.


Ni komentarjev:

Objavite komentar