torek, 29. oktober 2013

Arboretum Volčji Potok

Z učenci smo pred jesenskimi počitnicami obiskali Arboretum Volčji Potok.

Arboretum Volčji Potok

Že zelo dolgo časa je minilo, od kar sem bila nazadnje v Arboretumu, pa še takrat sem bila v čisto drugačni vlogi, saj sem pomagala pri predstavitvi knjige. Zdaj pa sem bila prvič v vlogi učiteljice, ki je spremljala učence pri naravoslovnem dnevu.

Z učenci smo imeli veliko srečo z vremenom, saj je čisto na koncu malo deževalo, drugače pa je bilo zelo prijetno. Najprej smo v učilnici spoznavali, kaj v Arboretumu sploh počnejo, nato pa naredili sprehod po parku. Nad ogledom sem bila navdušena. Bilo je res zanimivo, učenci so se veliko novega naučili, navdušile so me tudi jesenske barve listov.

Ob takih izletih vedno znova razmišljam, da bi morala bolje spoznati Slovenijo. Upam, da se mi bo kdaj to tudi uresničilo;).

 Jesen

Ni komentarjev:

Objavite komentar