nedelja, 15. december 2013

Nov izziv ali inspiracija

Res sem jo potrebovala ... inspiracijo za praznične voščilnice namreč.

Našla sem jo na Adventni akciji spletne strani Mavelu.com.

Ker pa hkrati poteka tudi ustvarjalni izziv, se bom prijavila tudi tja. Še nikoli nisem sodelovala na nobenem ustvarjalnem izzivu in zato je bila izdelava voščilnice še toliko bolj zanimiva. Svojo voščilnico prijavljam na Adventni koledar Mavelu - 13. dan.

Ko sem si ogledala video vodič, so me najbolj navdušile črte iz prazničnega papirja. Hitro sem se spomnila še ene ideje in nastala je naslednja voščilnica.


Na voščilnici sem uporabila trakove različnega papirja. bel papir z bleščicami za sanke in zvezdice ter naredila stezo s srebrnimi bleščicami. 
Prvič sem se preizkusila tudi z barvanjem s pomočjo blazinice za štampiljke, s katero sem osenčila rob tagca z napisom. 


Vse je enkrat prvič in v tej objavi je veliko novega! 

Ni komentarjev:

Objavite komentar