torek, 17. december 2013

Scrapbooking album za rojstni dan

Že nekaj časa nazaj je moja prijateljica praznovala rojstni dan. Odločila sem se, da ji izdelam prav posebno darilo. Tako sem se prvič preizkusila v izdelavi scrapbooking albuma, pri katerem ne vem, kaj bo na koncu v njem. Do sedaj sem namreč scrapbooking strani izdelovala samo za najin album in še to zmeraj tako, da sem najprej vzela fotografije, po tem pa glede na fotografije izbrala ozadje, barve, papirje, obrobe, trakove, dodatke ...

Ta album je v velikosti 17 x 23 cm, ima 17 listov. Prva stran ni objavljena, je enaka kot zadnja, s to razliko, da sem iz papirja izrezala črke in sestavila ime od prijateljice. Pri izdelavi sem za osnovo uporabila 270 g karton, dodala pa sem različne scrapbooking papirje.

Kaj je nastalo, si lahko ogledate spodaj:)!

















Zadnja stran, prva stran je enaka, dodan je samo napis.

1 komentar: