ponedeljek, 2. december 2013

Pletke

Že nekaj časa nazaj sem našla en zanimiv pripomoček, s pomočjo katerega pletemo vrvice. Pravilnega izraza za ta pripomoček na žalost ne poznam. Najbolj všeč pa mi je izraz, ki ga je "izumil" učenec, ki je nad tem najbolj navdušen. On temu pravi pletke.

Pletenje s pomočjo tega pripomočka je trenutno za moje učence v glavnem še zahtevno. Stari so 6 do 7 let, ko pa sem pripomoček kot igračo kupila v trgovini, pa je na embalaži pisalo, da je primerno za ptroke v starosti od 3 let naprej. Mislim, da mora tukaj vsak sam premisliti, ali bi tako delo njegovega otroka zanimalo in kako zahtevno je.

Kako z njim pletemo, pa si poglejte na spodnjih fotografijah!


Pripomoček za pletenje

Pripomočku sem dodala še slamico, ki jo ponavadi uporabljamo za pitje. Z njo si pomagamo, da vrvico napeljemo skozi sredino. 



Pletenje vrvice

Na začetku učencem vedno začnem. Vrvico navijem okrog pripomočka in jim naredim eno vrstico, po tem pa hodijo k meni, da jim pomagam in popravljam, če kaj potrebujejo. 


 Končna izdelka

2 komentarja:

  1. Luštno.
    Super da jih zanimajo ročne spretnosti.
    Pripomoček pa se imenuje ;Pletilna miš
    ali
    pletilni mlinček.

    lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo pozdravljeni!

    Najlepša hvala! Res radi izdelujejo različne stvari, nad čemer sem tudi jaz zelo navdušena.
    Sem zelo vesela, da ste mi napisali, kako se pripomoček imenuje, da bom lahko naprej povedala zainteresiranim staršem, kako poiskati to igračo.

    Lp :)

    OdgovoriIzbriši