sreda, 8. januar 2014

Geografija

Nad geografijo nikoli nisem bila kaj preveč navdušena. Rada sem vandrala okrog, ampak to je bilo pa to. Moje navdušenje se je popolnoma spremenilo, ko sem spoznala pedagogiko montessori in pripomočke, ki jih uporabljajo za spoznavanje sveta okrog nas. Takrat sem se v geografijo kar na enkrat "zaljubila".

Že nekaj časa nazaj sem izdelala zemljevid, pa kartice z zastavami, zdaj pa izdelujem še pripomočke za spoznavanje kontinentov. Moje ideje in navdušenje sproti preizkušam v razredu in sem zelo vesela, ko vidim, da lahko en del svojega zanimanja in navdušenja prenesem tudi na otroke.

V naslednjih objavah bom predstavljala različne ideje in pripomočke s tega področja.

1 komentar:

  1. Sliši se super! Se že veselim kakšnega namiga ali dveh na to vižo!
    Z veseljem pokukam na tvoj blog. :)

    OdgovoriIzbriši