torek, 14. januar 2014

Tipni zemljevid sveta

Montessori tipni zemljevid me je res navdušil. Iskala pa sem idejo, kako bi ga lahko izdelala sama. Na internetu sem našla zanimiva navodila. Zemljevid sem izdelala že približno dve leti nazaj po naslednjih navodilih:

Project 18: Make a montessori continent map


Tipni zemljevid sveta

Če želimo izdelati tipni zemljevid, lahko izberemo barve kontinentov, kot je določeno na uradnih montessori materialih, ali si izberemo barve po svoje. Jaz sem se odločila za uradno verzijo, ker se mi tako zdi najboljše in najbolj enostavno, saj tako kasneje najlažje dodajamo še druge pripomočke.

Montessori barve kontinentov so:
Afrika - zelena
Antarktika - bela
Avstralija - rjava
Azija - rumena
Evropa - rdeča
Južna Amerika - roza
Severna Amerika - oranžna


Ta tipni zemljevid seveda ni 100 % natančen, ampak daje predvsem učencem predstavo, kje kaj leži. Zelo težko je tudi izdelati manjše dele na zemljevidu, tako da bodo geografi opazili, da kaj tudi manjka. 
Moj namen je bil predvsem v tem, da dobijo učenci občutek, kako svet izgleda in da se osredotočijo predvsem na kontinente. Kakšne druge zemljevide pa bi na tak način veliko težje izdelali (če bi želela npr. podroben zemljevid Evrope s posameznimi državami).

 Učenci znajo tudi pokazati, kje leži Slovenija.

Ni komentarjev:

Objavite komentar